Monday, April 15, 2013

Video Seks: Sabotaj Kalangan Pakatan - PAS

Rakyat semakin gelisah apabila satu persatu video skandal seks melibatkan pemimpin pembangkang didedahkan di internet. Mungkin ramai di kalangan rakyat menganggap bahawa pendedahan salah laku seks sama ada berbentuk video, audio dan gambar ini adalah permainan politik pihak lawan yang sengaja diwujudkan menjelang tiba PRU.

Dakwaan tersebut meleset sama sekali, kerana jika diselidiki banyak pendedahan lebih awal telah dilakukan jauh lebih lama. Ia bertujuan untuk membuka mata orang ramai mengenai individu yang bersandiwara warak, tetapi hakikatnya beraksi SYAITAN dengan bukan muhrim atau luar tabii di "belakang" mereka.

Jauh lebih awal, beberapa individu berpengaruh BN telah terpalit dengan tuduhan salah laku seks dan kesemua karier politik mereka terkubur juga akhirnya. Kisah mengenainya boleh BACA SINI.

Tapi lain pula situasinya bila perkara serupa berlaku di pihak pimpinan pakatan pembangkang. Makin terdedah aksi syaitan mereka, makin dilindungi dan disayangi pula oleh puak-puak mereka. 

Peluru yang sering dorang gunakan bila terdedah sahaja visual kisah melucah pemimpin mereka adalah dengan maki hamun itu konspirasi, itu besi, itu palsu, itu tak boroi, itu sakit pinggang, itu pelakon, itu ubah suai digital dan macam-macam itu ini keluar tanpa usul periksa. 

Sekarang bila keluar video terbaru, memaparkan aksi Syaitan mirip SUA PAS, Stopa Ali. Mereka nyanyikan lagu sama. Tapi suara mereka agak sayup-sayup kerana kali ini kesnya lain sedikit apabila video aksi syaitan Stopa ini diedarkan rumah ke rumah oleh Angkatan Muda Keadilan (AMK). Kawan makan kawan?

PAS sendiri mengesahkan bahawa memang wujud sabotaj dikalangan pakatan. 
PENDANG 13 April - Pas tidak menolak kemungkinan penyebaran video seks yang didakwa mirip pemimpin tertinggi parti itu adalah berpunca daripada perbuatan sabotaj dalaman di kalangan pakatan pembangkang. BACA SINI
Apa tindakan mereka setelah mengetahui kebiadapan rakan parti mereka? Tak ada apa! Sebab Itu keputusan majlis syura yang terdiri dari barisan tertinggi PAS. Begitu mudah! Sebab apa mudah! Sebab mereka bukan bersadarkan kepada hukum Islam yang nyata tapi Hukum PAS. BACA SINI

Dah terbukti banyak antara mereka terkantoi beraksi syaitan. Namun barisan pimpinan Pakatan dan ahli akar umbi tetap mengekalkan dan bekerjasama dengan mereka. Nak buat macam mana kalau Nik Ajis sendiri cakap "Kalau Syaitan nak bantu kita terima"!??





No comments:

Post a Comment