Monday, April 29, 2013

Khalid Tukar Jantina Bila Semuka Dengan Zulkifli!


Bila di atas pentas dan twitter bukan main hebat menghembur seribu macam fitnah terhadap calon lawannya di Parlimen Shah Alam, Zulkifli Nordin. Tapi bila bersemuka Khalid Samad terus berubah jantinanya!

Situasi berlaku baru-baru ini, di mana calon-calon P.108 masing-masing sedang berkempen bertemu rakyat dan kebetulan bertembung pula di pasar malam Padang Jawa, Shah Alam, Selangor. 

Ketika pertembungan itu, Zulkifli cuba bersalam sebagai tanda hormat kepada lawannya di parlimen tersebut. Tetapi Khalid mengelak dari berjabat salam dengan Zul.

"Cer tengok, dia tak nak salam, cer tengok...." kata Zul Nordin yang tersenyum sinis ketika Khalid Samad menarik tangannya daripada menyambut salam dan mengalihkannya ke belakang.



Sebab itu perisik merasakan Khalid Samad mungkin telah transformasi jantinanya menjadi PEREMPUAN. Ya lah bukan muhrim mana boleh bersentuhan. Takkan Zul tak reti-reti!

Kot-kot Zul ketika itu dalam keadaan berwuduk, jadi Khalid tunjuk hormat jugalah tak nak bersalam dengannya. Takut terbatal pula air wuduk Zul tu. 

Hahaha..rakyat Shah Alam yang berada di situ melihat sendiri gelagat sombong Khalid sesama Islam. Bila bertanding kita mencipta kawan bukan lawan sampai ke mati!

Sekarang bila Najib buat transformasi, mereka pun nak sibuk-sibuk buat transformasi. Tapi dorang transformasi jantinalah. Auuww!


Aauwww! Tahniah Khalid kerana menjaga auratnya! 
Ishhh..Zul ni dari dulu I nyampah tau! Tak kuasa! 

No comments:

Post a Comment