Monday, April 1, 2013

Orang PAS Terus Koma Baca Pengakuan Seks PKR


Akibat gambar aksinya bermain-main dengan "adik kecil"nya terbongkar. Si kontol yang merupakan Ketua Penerangan PKR Merbok telah dipecat serta merta dengan "ADIL" oleh bos parti KEADILAN. Adil lah sangat dorang ni!

Pemecatan ini telah membuatkan beliau hilang pertimbangan hingga mendedahkan salah laku tiga bos PKR. Boleh KOMA dibuatnya kalau orang PAS baca pengakuan si kontol PKR ni. 

Ya lah satu persatu aksi tak senonoh parti PKR didedahkan. Dah tu mereka terpaksa pula bekerjasama dengan parti macam ni dalam pilihanraya nanti. 

Sudah lama timbul keraguan di benak hati  para ahli, adakah betul tindakan mereka ini untuk terus kekal walaupun bukti sudah semakin banyak?

Terserah kepada pembaca untuk menilai pengakuan beliau yang mengesahkan 3 bosnya Anwar, Azmin dan Elizabeth Wong melakukan kesalahan dengan bukti video tapi tidak dikenakan sebarang tindakan.


Adakah mamat ni akan di saman kerana pendedahan ini?

Hahaha..Si pencuri menuduh si ketua penyamun, perompak! Nak saman macam mana agaknya tu. 

Ini bukan konspirasi UMNO yer! Ini konspirasi dalaman PKR sendiri yang memilih bulu dalam menjatuhkan hukuman terhadap salah laku ahli. Kesalahan lebih teruk tetapi tidak dikenakan sebarang tindakan. 


No comments:

Post a Comment