Sunday, November 3, 2013

Memilih Pas Bermakna Memilih Kecelaruan!


Pendirian Pas semakin tidak menentu sejak mengadakan pakatan syaitan bersama PKR dan DAP. Dulu pemimpinnya cakap lain, hari ni orang yang sama boleh cakap lain. Ntah parti bulan ni dah tersampuk dek hantu apa dah! Secara keseluruhan memang ketara split personaliti pada parti berkenaan.

Lihat sahaja pendirian Presiden mereka, dulu bukan main meletup-letup dalam ceramahnya pada 1985 yang menggertak dan memberi amaran kepada bukan Islam di negara ini. Tapi kini boleh pula berpeluk dengan DAP yang terang-terang mencabar dan menguji kesucian Islam.


Setahun sebelum ucapan di atas. Hadi turut mengutuk kerajaan kononnya perjuangan BN semata-mata untuk minyak, timah dan ladang kelapa sawit, yang dianggap satu perjuangan kufur. Tapi sewaktu beliau Presiden parti, beriya-iya beliau memperjuangkan royalti minyak daripada kerajaan. Tak sengaja terkufur ke Hadi?

Jangan pula buat-buat lupa pemerintahan sepenggal Pas di Kedah yang begitu rakus memperjuangkan poket kroni mereka dengan menceroboh hutan-hutan simpan untuk mendapatkan balak. Katanya penerokaan hutan ini untuk projek Ladang Sejahtera. 



Kalau disandarkan kepada kata-kata Hadi tadi, bermakna Pas Kedah pun sudah dikira kufur. Sudahlah dihukumkan diri kufur, dan sekarang di dalam PRK DUN Sg Limau diletakkan pula calon yang mempunyai pertalian dengan puak Anwarinas. 



Ketidaktentuan Pas ini telah mengakibatkan rakyat Kedah sengsara dan PRU13 menjadi bukti bertapa majoriti warga Kedah menolak pakatan pembangkang. Kini adakah pengundi DUN Sg Limau akan turut serta bersama majoriti warga Kedah?!

Jangan dibiarkan tertangguh! Lakukan perubahan sekarang! Beranilah Berhijrah demi masa depan anak cucu Sg Limau.


2 comments:

  1. Haa Haa Haa,

    Sebenarnya Banyak Lagi Fatwa2 (Sebenarnya Bukan Fatwa - Tapi Hanya Kata2) Yang Dusta, Nista, Busuk Macam Bangkai dari Hadi Awang nie...

    Kerana Hadi Awang Makan duit Derma Masjid Tabung Rusila.. SalahGuan Duit Tabung Utk Buat Masjib Buat tujuan Lain..

    Kaya Hadi Awang Tuuu harapkan Duit Dermaaa aje

    ReplyDelete
  2. Haha..betul anon 2:28am.kejelikan Pas paling hina adalah menjadikan agama sbgai alat utk politik murahan.

    Depan brsama rakyat kononnya brdakwah menampilkan kezuhudan. Di belakang rakyat penuh kesesatan dn kemaksiatan. Inilah split personaliti parti pembangkang.

    Rakyat perlu ingat alim dn bijak pandai keagamaan dunia dn akhirat bukn hanya ada pada nama parti yg menggunakan perkataan Islam shj.

    ReplyDelete