Monday, November 4, 2013

PAS heret kanak-kanak berkempen!!


Dalam institusi kekeluargaan, anak-anak perlulah diasuh dengan menyerapkan nilai-nilai kasih sayang dan didikan agama yang secukupnya. Tetapi PAS nampaknya lebih mengutamakan nilai-nilai politik dalam mengasuh anak-anak. 

Apa nak dihairankan, sejak dari dulu lagi dalam apa jua gerakan kempen mahupun himpunan haram, puak pembangkang tidak pernah ketinggalan mengeksploitasi anak-anak kecil. 

Mereka terlalu taksub menjulang parti pakatan kesesatan sehingga terlupa perkara asas paling penting, iaitu keselamatan anak-anak. Jika diperhatikan kanak-kanak ini akan dipaksa berdiri di bawah panas terik di tepi jalan raya yang sibuk. Jangan sampai ada yang kena gelek udahler. Minta dijauhkanlah perkara yang tidak diingini.





Berkempen biarlah berpada, apa pembangkang dah ketandusan golongan belia dan dewasa untuk bantu berkempen ke? Rasanya SPR pun dah berbuih-buih nasihatkan parti pembangkang akan perkara ini. Tapi tetap juga buat dek.




Enakmen hudud! Terus isytihar menang akhirat!

Sumber: SINI & SINI

Perisik: Gambar atas sekali tu..baru perasan..baik punya korek

4 comments:

  1. Daripada kita ajar anak kita terkinja2 masuk peraduan nyanyi kat tv, baik kita bawak anak kita pergi masjid/ surau. Balik masjid/ surau elok jugak kita ajak anak kibar bendera pas. besar besok boleh la pangkah pas. Orang pas memang sentiasa mendidik anak2 supaya sokongan pada pas pada masa depan akan sentiasa berkekalan.

    ReplyDelete
  2. Takpa bro, Pas dah ajar org tua pangkah bulan masuk syurga. Sekarang giliran yang tua pula ajar yang muda budak2 hingusan ni. Ajar yang bukan2. PAS Parti Ajaran Sesat.

    ReplyDelete
  3. Lawak betul komen kau anon 2:09. Mana punya ajaran kau ikut besarkan anak supaua bley pangakh Pas. Taksub tak kena cara dan tempat.

    ReplyDelete
  4. Pas mengarut! Ajaran Islam Pas x sama dengan ajaran sebenar yg dibawa Rasulullah!

    Rasulullah menegakkan agama Islam dengan membawa kebenaran dan menyatukankan umat Islam. Pas pula mempergunakan agama sebagai alat untuk menipu dan memecah belahkan umat Islam!

    ReplyDelete