Monday, November 4, 2013

Pas Sambut Kemenangan Gaya Berahi!?!


Pas tak berapa nak gembira dengan kemenangan Dun Sg Limau. Tapi Pak Cik atas tu bukan main happy. Mungkin ini cara orang Pas sambut. Beraksi berahi dan tayang anu kat khalayak ramai. Berahilah sangat!

Apa yang pasti prestasi Pas di Sg Limau merudum dimana kehilangan sokongan di banyak PDM. Majoriti undi merosot daripada 2,774 kepada 1,084 berbanding PRU13. 

Dikalangan Pas sendiri tidak dapat menerima prestasi teruk ini sehingga saling menunding silap masing-masing. Kerana mereka akui ada ahli-ahli PAS sendiri yang melakukan sabotaj dengan tidak keluar mengundi, sengaja rosakkan undi dan mengundi BN.

Faktor yang membawa kepada sabotaj ini adalah kerana sebilangan besar Pas Sg Limau tidak bersetuju dengan campurtangan DAP dalam parti PAS. 

Majoriti Pas Sg Limau dari awal lagi sudah menolak calon PAS yang bukan dikalangan ulamak. Disamping itu berlaku juga perbalahan dalaman Pas kedah di antara Fakhrulrazi dan Mahfuz.

Biasalah masing-masing nak tunjuk hero. Ya lah muktamar Pas semakin hampir. Mungkin tugasan PRK ni menjadi penanda aras untuk menjamin kerusi empuk kepimpinan tertinggi parti.

Kemengan Pas ini bermakna berakhirlah legasi arwah Azizan. Kerana seterunya sudah mendapat platfom untuk menyingkirkan pengaruh arwah sedikit demi sedikit.

2 comments:

  1. Parti Ajaran Sex
    Macam mana depa x berahi. Depan kempen dakwah menunjuk kezuhudan.

    Blakang di henjut, diliwat!! Jahanam negara kalau dipimpin oleh orang macam ni

    ReplyDelete
  2. Kalau dah taksub pemimpin buat kerja terkutuk pun tak kisah. Hanya dalam pembangkang.

    ReplyDelete