Thursday, November 1, 2012

MP Pakatan Melacur Di Singapura?


Kalau tak "melacur" bukan pakatan namanya! Perkara ini tidak asing bagi rakyat setelah melihat sendiri banyak gerakan pakatan yang sanggup melacurkan kedaulatan negara untuk ke Putrajaya. 

Antaranya tindakan mereka menerima dana asing dari organisasi Yahudi bagi menghuru-harakan Malaysia. Hanya pengkhianat jer buat kerja ni semua. BACA SINI.



Paling lawak usaha biol mereka, menjaja keburukan Kerajaan dan Perdana Menteri dengan memainkan wayang perbicaraan Scorpene di Perancis. Melalui SUARAM kuda tunggangan mereka, cuba menipu rakyat yang kononnya perbicaraan sedang berlangsung dan PM bakal dipanggil untuk menjadi saksi perbicaraan.

Namun temberang mereka pecah apabila perkara tersebut dinafikan sendiri oleh Institusi Mahkamah Perancis Baca SINI.

Sudah nyata perbicaraan Scorpene adalah FITNAH JAHAT, namun pakatan tetap teruskan wayang Scorpene ni.

Tidak lama lagi, seluruh pakatan akan mengadakan taklimat mengenai Scorpene di Singapura dengan membawa masuk dua orang peguam yang kononnya terlibat dalam perbicaraan Scorpene ini? 

Strategi apa yang cuba digunakan pakatan ni? 

Kerana usaha mereka seolah-olah cuba cari pasal dengan mencampuri Institusi Penghakiman Perancis. Adakah pakatan nak ajar Mahkamah Perancis bagaimana melaksanakan undang-undang di sana?

Beginilah sifat jahiliah pakatan diambang PRU13 ini, mereka semakin terdesak sehingga sanggup melacurkan kedaulatan negara dan terus menerus menabur fitnah supaya persepsi negatif melekat di minda pengundi! Terutama pengundi Cina dan pengundi atas pagar.

perisik: Pakatan bukan sahaja melacurkan kedaulatan negara malah sudah banyak kali melacurkan kedaulatan agama Islam!


3 comments: