Tuesday, September 18, 2012

Pakatan Boneka Yahudi

 
Corak berpolitik negara berubah apabila tsunami politik melanda pada 2008. Namun begitu kerancakan perubahan pola politik sebenarnya telah bermula  sejak 2004 lagi iaitu setelah Anwar Ibrahim dibebaskan dari tahanan ISA.

Selepas dibebaskan, Anwar dilihat giat mengatur strategi bagi memperkukuhkan parti pimpinan isterinya Datin Seri Wan Azizah iaitu Parti Keadilan Rakyat (PKR). 


Parti ini sudah ditubuh, sewaktu Anwar dalam penjara pada tahun 1999 dengan di barisi beberapa ahli-ahli terawal seperti Zulkifli Nordin, Hanafiah Man, Ruslan Kasim, Wee Choo Keong, Hamdan Taha, Zaid Md Arip, Lokman Nor Adam dan ramai lagi. 

Anwar kerap melakukan beberapa siri lawatan ke Amerika Syarikat dan Eropah sebagai tenaga pengajar di beberapa Universiti seperti Saints Anthony's College (UK), Universiti John Hopkins (AS) dan Universiti Georgetown (AS). 


Beliau dapat menjadi pensyarah di universiti-universiti tersebut dengan bantuan Sir Christopher Patten iaitu seorang Pesuruhjaya Hal Ehwal Antarabangsa di Eropah yang disokong oleh George Soros. Semua tahu siapa yahudi ni kan?


Ketika menjadi tenaga pengajar inilah, Anwar mengambil kesempatan melobi dan menemui sekutu Zionis di AS.


Hubungan Anwar dengan Zionis diperkukuhkan lagi dengan laporan wartawan Executive Intelligence Review, Mike Billington bertajuk "British Empire Tool To Recolonize Malaysia". 


Laporan bertarikh 12 September 2008 itu mendedahkan bahawa Anwar mendapat tempat di Universiti John Hopkins dengan pertolongan Paul Wolfwitz iaitu seorang Zionis yang menjadi arkitek perang di Iraq.

Billington turut menyebut bahawa Anwar adalah "ASET" yang menjadi kuda tunggangan trio Zionis iaitu Al Gore, George Soros dan Paul Wolfwitz untuk merubah kerajaan memerintah di Malaysia.
Sebelum Anwar dicekup, Billington pernah mengulas buku "The Asian Renaissance" tulisan Anwar. Beliau menyebut penulisan Anwar lebih membela dasar-dasar penjajahan Barat ke atas Asia (Kuala Lumpur: Times Books International,1996). 

Dalam laporan lain, "Jewish Political Studies Review" (Oktober 2006) menyebut peranan Anwar sebagai pemberi maklumat kepada American Jewish Organization (AJO) mengenai negara-negara Islam yang telah lantang mengkritik rejim Israel.


Perkara ini berlaku 1997, di mana Anwar sendiri melaporkan kepada AJO bahawa Dr Mahathir, Perdana Menteri ketika itu telah membantu pihak Islam Palestine serta mengkritik Israel, pimpinan Netanyahu.

 ”The Malaysian UN ambassador and Anwar Ibrahim explained that Malaysia supported Palestinian rights and censured the Netanyahu government. The time was not right to continue working to improve relations, and Malaysia was not ready for normalization. Additional Jewish organizations condemned Mahathir as an anti-Semite, as did the U.S. State Department. The World Jewish Congress announced that it would file a complaint with the UN Council on Human Rights in Geneva. The U.S. House of Representatives passed a resolution condemning Mahathir for his anti-Semitic remarks“. 

Akrabnya hubungan Anwar dengan rejim yahudi Israel terserlah apabila beliau telah menandatangani surat sokongan deklarasi "Annapolis Summit 2007" bagi mengiktiraf kewujudan negara Israel. 

Semua pemimpin utama negara Islam menentang kewujudan Israel. Tidak semena-mena Anwar yang "mewakili negara Islam.. ntah mana??" hadir memberi sokongan!! Islam Malaysia umumnya menentang deklarasi ini tetapi lain pula cerita terjadi dibelakangnya.


Rupanya segala usaha Anwar menjalin hubungan dengan Israel adalah untuk mendapat sokongan bagi mendapatkan dana berjuta dolar bagi menjatuhkan kerajaan Malaysia. 


Lihat gambar di bawah, berapa banyak dana yang sudah disalurkan untuk gerakan propaganda menjatuhkan kerajaan. Tapi ini laporan tahun lepas. Tahun ni punya berapalah agaknya?





pss: Isu filem hina Islam, Anwar diam jer. Mungkin nak jaga hati sekutunya. Sebab kalau dia bantai. Nanti ada orang report pasal dia pula.

No comments:

Post a Comment