Saturday, November 10, 2012

Utusan Diberi Notis 48 Jam!


Peguamcara Mohamed Hanipa & Associates yang mewakili Nurul Izzah semalam telah mengeluarkan notis tuntutan terhadap Utusan Malaysia supaya memohon maaf dalam masa 48 jam di atas penyiaran artikel isu 'kebebasan beragama' di kalangan orang melayu yang dikatakan menfitnah beliau. BACA SINI

Menurut peguam Nurul Izzah, saman terhadap Utusan Malaysia, Berita Harian dan beberapa blog akan tetap diteruskan yang kononnya telah memutarbelitkan kenyataan beliau di dalam sebuah forum minggu lalu.


Tapi semua rakyat tahu yang mula-mula sekali menyiarkan kenyataan Nurul Izzah ni adalah Malaysiakini! Dalam hal yang demikian, Malaysiakini sepatutnya menerima notis tuntutan terlebih dahulu.

Kerana Utusan, Berita Harian dan para blogger hanya menyiarkan semula dari aspek percanggahan dengan perlembagaan Malaysia dan respon orang ramai terhadap kenyataan beliau. 



Tindakan Nurul Izzah ini akan disambut oleh barisan peguam yang bakal mewakili Utusan. YB Zulkifli sendiri menyatakan kesediaannya untuk menyediakan peguam kepada Utusan Malaysia.
“Saya bersedia jadi peguam untuk Utusan Malaysia tanpa bayaran ... dan saya nak beritahu Anwar, Nurul Izzah, kamu akan terkejut beruk siapa yang akan pertahankan Utusan Malaysia,” Kata Zulkifli Nordin

2 comments:

  1. Muhyiddin Pemimpin LEMBU.... Puteri UMNO Kump ANJING Gila Babi....

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~


    Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... BAPAK lembu..... Wanita LEMBU... Kecik2 tak nak mampus, Dah tua menyusahkan orang.....


    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    ~ BUKTI 5 ~

    ~ BUKTI 6 ~


    ReplyDelete
  2. lagi sekali pengkomen dengan nama propra.

    malangnya cubaan utk mengaibkan org..tapi membuka pekung sendiri..komen dan bukti diberikan tidak ada kena mengena dengan posting..

    lawaknya keratan bukti diambil dari UTUSAN..hehe..puak-puak pembangkang ni rupa-rupanya pembaca tegar berita Utusan.

    akhirnya setiap gelaran yang diberikan hanya terpalit ke muka sendiri.

    ReplyDelete