Friday, December 26, 2014

Banjir!! Dato Hanafi Suhada Turun Padang Bantu Warga FELDA



Dalam kesibukan puak pembangkang menyebarkan fitnah terhadap kerajaan dalam isu banjir ini. Pihak FELDA melalui Pemangku Ketua Pengarahnya Dato Hanafi Suhada turun padang melawat para peneroka di sekitar Johor yang terlibat banjir.

Tidak perlu melayan kerenah pembangkang yang itu ini serba tak kena. Masalahnya kami para peneroka belum lagi merasa apa benda betul yang dilakukan oleh pembangkang. Sibuk mencanang itu ini boleh buat, tapi cakap jer lebih. Buatnya tidak jugak! Habuk pun tak ada.

Nama pun pembangkang, tiga negeri yang mereka kuasai pun tidak menunjukkan sebarang peningkatan dari segi ekonomi, pelaburan dalam negeri dan penambahan peluang pekerjaan. Makin teruk adalah, tapi apa yang lawaknya dituduh pula kerajaan tak buat apa-apa? Masalah berpunca dari mereka! Kerajaan pula dipersalahkan.

Di harap, lebih ramai jentera dari FELDA turut serta bersama Hanafi Suhada dalam membantu mangsa banjir. Paling elok adalah bersiap sedia menyediakan bekalan makanan dan air bersih bagi lokasi yang bakal menerima bah besar seperti tahun-tahun kebelakangan ini. Ia sebagai langkah bersiap sedia untuk mengelakkan kelewatan bekalan tiba kepada mangsa.




No comments:

Post a Comment