Wednesday, December 31, 2014

Banjir!! DAP Nak Kelentong Tak Berpolitik Bantu Mangsa!!


Macai-macai DAP dah tak ada modal cuba nak kelentong rakyat kononnya parti roket bagi bantuan "ikhlas" kepada mangsa banjir. Mereka dakwa tidak berkempen dan meletakkan sebarang logo parti pada bantuan.

Cuba-cuba nak tunjuk rakyat yang mereka ni parti suci dan tak ambil kesempatan terhadap mangsa banjir dengan berkempen. Dengan macai pembangkang bolehlah tipu. 

Lihat dan nilailah sendiri bertapa hapraknya mereka:




Ni bukan kempen?!! Logo parti merata pada bantuan mereka dan baju. Siap kibar bendera parti lagi?! Macam haram ligat mereka berkempen. 

Bila dah tahu diri terlewat menghulurkan bantuan. Maka kelam kabutlah puak pembangkang hendak turun padang. Lebih lawak pemimpin mereka Lim Kit Siang cuba jadi hero bawak DUA Troli bantuan. 

Kononnya bantuan dihantar kepada mangsa menggunakan bot. Rupanya semua itu hanya lakonan semata-mata. Jelas mangsa banjir dijadikan alat untuk puak pembangkang meraih publisiti murahan di media sosial. 





Rakyat dah meluat dengan pemimpin pembangkang Guan Eng, Anwar Ibrahim dan Wan Azizah yang tengah syok melihat mangsa banjir tenggelam daripada New Zealand dan Paris. Ahli Parlimen Pas Kuala Krai, Dr Hatta pun lari tak tunjuk muka dengan para pengundinya. Haprak punya pemimpin!


No comments:

Post a Comment