Monday, March 18, 2013

Tian Chua Perguna OKU ?


Minggu sudah kita dah dengar mengenai kekecohan yang ditimbulkan oleh puak-puak beliau di Mahkamah. Beberapa aksi provokasi jijik dilakukan oleh puak-puaknya terhadap pegawai polis yang cuba untuk mengambil keterangannya. Lebih lanjut baca sini.

Dalam posting sebelum ini menunjukkan seorang puaknya terjerit-jerit mengherdik pegawai tersebut. Di sini, satu lagi video menunjukkan seorang lagi yang cuba buat kecoh. 


Perisik diberitahu bahawa penyokong yang mengherdik polis dalam video di atas merupakan kelainan upaya yang datang bertongkat. 



Rakan media memberitahu ketika situasi tegang antara pegawai polis dengan penyokong bangsa india ni. Beliau cuba ditenangkan oleh pegawai tersebut supaya bersabar dan tidak menjerit-jerit dengan menepuk bahunya. 

Tiba-tiba mamat ni pusing cerita beritahu media bahawa pegawai tersebut menolaknya?!! Walhal kejadian tersebut berlaku depan mata media dan media mengesahkan tiada aksi tolak berlaku seperti didakwa mamat tersebut. Dah kelainan upaya pun nak buat provokasi ka? 


No comments:

Post a Comment