Monday, March 18, 2013

Sesi Memperkenalkan Pengkhianat Lahad Datu?


Dahsyat bebenor puak pembangkang ni, sebelum ni berdegar-degar menfitnah insiden pencerobohan Lahad Datu ini adalah sandiwara UMNO/BN. 

Sekarang 10 wira negara gugur dalam pertempuran dengan pengganas  malah ada di antaranya dipenggal kepala dan mata korek. Sandiwara kah ini?!


Hari ni puak-puak ni nak adakan pulak ceramah di Dewan Perhimpunan Cina Selangor berhampiran monorel Jalan Maharajalela pada pukul 8.30. Tajuk ceramah taknak kalah boleh baca sendiri di bawah. 




Rakan-rakan media yang melihat risalah ini ada yang tergelak sebab ditulis juga "Kemunculan Khas Saksi Kejadian". Dari gambar-gambar yang dipaparkan dalam risalah tersebut media hanya mengecam Chegu Bard sahaja yang sudah sampai ke sana. Itu pun sekadar berada di sekitar Felda Residence Sahabat. 

Selebihnya haram muka publisiti murahan. Gambaran sekitar Lahad Datu dari hari pertama pertempuran boleh baca pengalaman wartawan disini.

Ceramah konon-konon nak cari jawapan lah tu. Tak payah susah-susah pihak kerajaan Filipina dan Malaysia sudah pun memulakan siasatan. Hasilnya kita tunggu tidak lama lagi. 

Ke ni sesi memperkenalkan pengkhianat-pengkhianat ?! Mana lah tahukan tak tentu hala mereka memainkan isu ini sebagai sandiwara sekarang tampil lagak hero. Nampaknya mereka lebih bersandiwara dalam insiden Lahad Datu ni. Apa ke halnya?!

Perisik dengar ramai bekas-bekas komando akan turun tak pasti pula mereka betul datang nak mendegar atau hendak menunaikan hasrat melempang Tian Chua tu. BACA SINI

No comments:

Post a Comment