Tuesday, October 2, 2012

Mazlan Aliman Keluar Kenyataan Gali Kubur


Apalah yang kau melalut ni Aliman. Sebelum ni sibuk kelentong warga Felda sekarang ni nak kelentong pasal RAPID. Kalau nak tengok macam mana rupa kepala otak sawit tersumbat petrol lihat lah muka Mazlan Aliman. 

Depan puak-puak pakatan bolehlah lu nak cerita bagai hero. Tapi bila peneroka Felda ko kelentong ko lari cari tempat lain. Inilah dia satu lagi produk barisan pakatan yang bakal terkubur pada PRU-13 nanti. 





Dari video di atas, Mazlan mendakwa memiliki pelbagai dokumen kononnya Ahli Parlimen Pengerang, Datuk Azalina terlibat dalam projek RAPID. Ternyata dakwaan itu palsu belaka kerana kemasukan RAPID bukan seperti diwarwarkan. Tak perlulah perisik tergopoh untuk menjelaskannya?

Kita Biarkan Mazlan Aliman habiskan menggali kuburnya sendiri.  

Tak tahu kenapa barisan kepimpinan pakatan yang aktif memainkan isu RAPID ini adalah terdiri dari mereka yang suam-suam kuku. Iaitu golongan yang telah ditolak dari majoriti tanah rancangan Felda dan PAS Kelantan seperti Mazlan Aliman dan Din Pudu. 

Dengar memang disengajakan oleh dalaman Pakatan sebagai usaha untuk memadamkan sebilangan kecil yang hilang umpphh dalam pakatan. 



No comments:

Post a Comment