Monday, October 8, 2012

DAP ~BeGeGaR~ Enam Cawangan Terbubar

alt

Belum sempat pakatan berseronok jaja cerita mengenai seorang Ketua Cawangan UMNO bernama Talib, membakar baju UMNO sendiri di Permatang Pauh. Mereka telah dikantoikan oleh drMIM tentang fakta yang Talib ni bukan  ahli UMNO pun. BACA SINI.

Kali ini, mereka digegarkan pula dengan pengumuman pembubaran enam cawangan DAP di sekitar Sepang oleh Bekas Pengerusi DAP Taman Sri Sungai Pelek, Tan Tuan TatTindakan ini berpunca daripada masalah dalaman DAP yang tidak mempunyai persefahaman, gila kuasa, mementingkan kroni dan rasuah.


Pembubaran ini disahkan sendiri oleh Bekas Pengerusi DAP Cawangan Pantai Sepang Putra, R. BellasamyTurut hadir memberi sokongan adalah Bekas Pemimpin PKR kawasan Sepang, Mahful Wahid.

Enam cawangan dibubarkan adalah Taman Femanagh, Teluk Manggis, Sepang Kecil, Taman Kedidi, Taman Sri Bayu dan Taman Sri Sungai Pelek.

Tan Tuan Tat turut menegaskan, pembubaran itu tidak dipengaruhi atau 'dibeli' oleh mana-mana pemimpin Barisan Nasional, sebaliknya sedar akan pilihan parti yang mampu membela hak rakyat Malaysia.

Kejahatan puak DAP ini bukan sesuatu yang baru, sebelum ini, beberapa kepimpinan tertinggi DAP Peringkat Cawangan sudah pun mendedahkan budaya SAMSENG yang dikuasai oleh kaum Cina dalam parti tersebut.

Nampaknya semakin banyak pekung dan keburukan komponen pakatan terdedah. Terbaru beberapa keping gambar tidak bermoral dikaitkan dengan seorang pemimpin pakatan (BACA SINI) tersebar luas di alam maya ini. Apakah mungkin masalah moral ini didedahkan sendiri oleh orang dalam mereka sendiri?


Siapa Lelaki Ini?
Muka macam seorang pemimpin dalam pakatan? Tapi siapa yang dalam pakatan yang hendak membunuh karier politik beliau?

perisik: Muka "macam" siapa? Macam muka..tuttttttt..hehehe

No comments:

Post a Comment