Tuesday, November 11, 2014

Anwar Menggigil Tengok Gambar Ni!!


Mungkin ramai tak menyangkakan susuk tubuh comel lotey dalam gambar di atas adalah seorang jantan yang reformasi kepada perempuan. Macam mana tau? Sebab dua susuk ini dengan bangga telah menyertai pertandingan Miss Queen 2014 atau Pertandingan Ratu Pondan 2014 yang berlangsung di negara jiran Thailand. 

Maklumat tersebut boleh diperolehi di laman web pengelola pertandingan. Malas nak letak link kat sini. Korang nak gi lah cari sendiri. Apa yang lebih "membanggakan" dua insan ini merupakan warga Malaysia yang berentap merebut gelaran juara bersama 25 orang peserta antarabangsa yang lain.

Kalau lakukan ujian doping sure disqualified semua peserta ni. Ya lah braper banyak ubat dorang kena sumbat nak bagi muka, tubuh dan suara persis wanita. Puiii! Nama peserta Malaysia ini adalah Cicie Sinclair dan Hendra. Sudah tentu ini adalah nama samaran beb! Nama betul ikut IC sure keluar BIN atau ANAK LELAKI.

p/s: Anwar mana yang menggigil tengok gambar ni?




5 comments:

  1. yang mengigil tu anuar shaari, anuar zain atau anuar musa..anuwar berahi al juburi tu sukakan lubang kunyit jantan muka jambu !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis ni lah paling Nuar kunyit suka..depan belakang dia akan dapat

      Delete
    2. Maaf artikel ini tiada kaitan dgn nama-nama yg disebutkan oleh tuan-tuan di atas.. :P

      Delete
  2. jantan reformasi kepada perempuan?.
    reformasi dgn tranformasi macam sama je bunyinya..
    apa2 pun dua2 takleh pakai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tranformasi..x tukar jantina atau berselera sonsang..hehe

      Delete