Saturday, March 7, 2015

Pemimpin Pembangkang Tarik Diri Saat Akhir Sertai Himpunan #KitaLawan Hari Ini!


Sejak Anwar masuk penjara setelah didapati bersalah meLIWAT, gerakan pembangkang macam biasa akan berdemo dan berceramah setiap ceruk bagi meraih simpati rakyat. Dikitar semula strategi-strategi lama yang mereka gunakan ketika Anwar dicekup mula-mula pada 1997 .

Kalau dulu lokasi favorite berdemo tiap-tiap minggu adalah di depan pintu masuk masjid-masjid waktu lepas soat Jumaat. Kali ini mereka lebih kerap buat kecoh depan pusat membeli belah Sogo. Sebab senang nak dapat free audience! Itu pun mereka curi audience yang tengah syok layan kugiran Caliph Busker. 

Rakyat pun dah muak dengan karenah puak pembangkang yang berjuang huru hara tanpa hala tuju. Himpunan kali ini katanya #KitaLawan sampai Najib undur. Walhal kita tahu ia merupakan satu blanket yang menutup matlamat sebenar mereka, iaitu ingin memperjuangkan banduan PELIWAT bernama Anwar Ibrahim.

Macam biasa sebelum sampai ke tarikh D-day 7 Mac himpunan #KitaLawan, pembangkang akan melakukan beberapa siri ceramah bagi menghimpunkan sokongan. Tapi ceramah-ceramah yang memperjuangkan banduan PELIWAT tersebut tidak mendapat momentum diharapkan! 

Kehadiran suam-suam kuku dan terpaksa import audience luar yang dikitar semula dari ceramah-ceramah lain bagi nampak penuh. Ada juga pemimpin pembangkang yang tarik diri dari berucap pentas ceramah kerana kehadiran yang memalukan. Mungkin mereka rasa lebih banyak NYAMUK dari manusia yang hadir! Jadi no point teruskan.

Air mata Wan Azizah dan anak-anaknya tidak cukup untuk meraih sokongan. Dalam kekecewaan demi kekecewaan dihadapi ada puak mereka sanggup buat gila mengeluarkan surat palsu kononnya dari Presiden PAS, Datuk Seri Hadi Awang yang menyuruh ahli-ahli PAS turun himpunan songsang menyokong PELIWAT.

Kalau berhimpun di mahkamah ketika keputusan Anwar bersalah meliwat dikeluarkan tempoh hari pun Hadi Awang larang ahli-ahlinya turun menyokong. Jadi apahal pula Hadi nak benarkan ahlinya turun himpunan yang ini pula! Tapi kalau ada yang turun dalam himpunan #KitaLawan nanti, jangan keliru yerr sebab itu adalah puak-puak PASMA. 

Melihat kepada sokongan rakyat semakin kurang, manakala macai-macai pembangkang juga macam nak tak nak turun berhimpun. Ramai pemimpin-pemimpin utama pembangkang dari PAS dan DAP dah angkat kaki siang-siang tak mau sertai perhimpunan nanti. Tinggallah PKR terkontang-kanting terlompat-lompat mempertahankan bos mereka yang kaki LIWAT!

Seperti dinyatakan awal-awal tadi, apa jua alasan mereka untuk melakukan himpunan ini hanyalah blanket bagi menutup niat sebenar mereka. Oleh itu, macam artikel perisik sebelum-sebelum ini, kepada macai-macai yang turun berhimpun ni kita ucapkan tahniah siap-siap sebab berjaya berada dalam lipatan sejarah kerana memperjuangkan PELIWAT!



1 comment:

  1. Foooyohhh!!!! hampir jutaan makhluk halus berkelimpahan memenuhi setiap ruangan "KOSONG!!!" untuk mendengar Parti keadilan Anak Beranak Anwar Ibni Aljuburi s/o China Doll Binte Dr Amoi Wan Ajijah (yang di ketahui umum sebagai penyimpan) JAM OMEGA YANG TERKANTOIIIIIII!!!! . BERTAUBAT NASUHALAH Dr Wan Azizah. Kerana suami mu memang seorang "PELIWAT" dan penyondol asalkan ada lobang. Biarkanlah dia sondol "LOBANG PAIP YANG ADA DI HOTEL SERIBU BINTANG @ SUNGEI BULUH. The Drama Episode of your Crying and Nurul are "KNOWN TODAY!!" AS CRYING WOLF". Shame no more if there is even an iota of dignity left in your family to fool "NO ONE!!!" into believing your Party fight for Justice but in it ACTUAL FORMED are to BREAK "THE MALAYSIAN MALAYS" into tiny bits and pieces and into oblivion. You played a game design by ZIONISM JEWS against your own people which will work yesterday. Not anymore now in today context which i will say' "GO FIGURE".

    ReplyDelete