Saturday, March 7, 2015

#KitaLawan! PAS-DAP Tak Nak Join PKR Bodohkan Rakyat!


Sia-sia je pemimpin PKR bagi duit poket ratus-ratus kat jentera mereka untuk turun himpunan #KitaLawan hari ni. Taktik nak bagi nampak ramai berdemo tak menjadi apabila penonton lebih ramai dari penyokong. Rasa nyamuk kat sel penjara Anwar pun lagi banyak.

Nak buat macam mana! Bila rakan dari PAS dan DAP sendiri tarik diri dari hantar jentera untuk himpunan menyokong peliwat. Maka kelam kabutlah mereka keluar arahan mendesak cabang-cabang PKR di seluruh negara hantar orang nak bagi nampak gempak dalam kamera.

Tengok perangai-perangai puak pembangkang tadi, tak ubah macam kontijen sukan setiap negeri dengan sepanduk nak tunjuk dorang ni datang dari negeri mana. Ketara majoriti yang datang adalah dari luar dan diberi upah penat untuk datang buat kecoh.

Para penonton yang datang pula, tak melepaskan peluang ingin melihat sendiri budak-budak Melayu-Islam yang terkinja-kinja nak julang Anwar si Peliwat. Rata-rata penyokong yang datang pula terdiri dari belia yang main tibai ikut dan laung apa sahaja diucapkan oleh pemimpin mereka di dalam perhimpunan tersebut.

Bila ditanya kepada beberapa belia, "Mengapa join perhimpunan ini?". Katanya nak desak bebaskan Anwar Ibrahim! Apa nak hairan! Awal-awal lagi sebelum keputusan mahkamah dikeluarkan otak mereka dah disuap bahawa hukuman terhadap Anwar sebagai satu konspirasi.

Kalau konspirasi buat apa nak biar perbicaraan sampai 7 tahun. Kalau konspirasi buat apa nak biarkan lebih 69 kali penangguhan. Segala bukti dan hujahan amat jelas. Anwar gagal menafikan bukti yang dia tidak meliwat dan hanya tampil dengan hujah liwat suka sama suka.


No comments:

Post a Comment