Sunday, September 30, 2012

Himpunan "kahak" Hijau HARI INI!


Tiada apa yang boleh dibawa masuk oleh para penghimpun kahak hijau ini melainkan fitnah dan lendir-lendir untuk disuapkan kepada para penduduk Pengerang.

Perisik mengatakan sedemikian kerana, barisan besar para peserta himpunan ini adalah terdiri dari orang luar dalam cubaan MELENYAPKAN suara MAJORITI penduduk Pengerang yang menyokong projek RAPID


Sudah banyak kali puak pembangkang membawa masuk anasir-anasir luar yang tidak ada kena mengena mahupun terlibat dalam projek RAPID ini. 

Paling  menghairankan mengapa sebahagian besar para peserta gerakan pembangkang dalam menentang RAPID ini dikuasai oleh Cina? Apa yang cuba diperjuangkan? 

Dari kaji selidik dijalankan, 90% penduduk tempatan yang terlibat dalam projek RAPID ini adalah Melayu dan mereka ini menentang sekeras-kerasnya campur tangan anasir luar seperti Himpunan kahak hijau ini.

Kalau sudah 90% penduduk menyokong RAPID. Jadi siapa yang pembangkang bawa berhimpun nanti? 

Dari himpunan sebelum ini juga, tiada sebarang penglibatan penduduk tempatan. Namun penduduk Pengerang tertanya kehairanan....Siapa mereka ini? Dari mana mereka datang? Untuk apa berdemo?

Disebabkan mereka tahu tiada sokongan penduduk tempatan. Jadi dibawalah masuk barisan anasir, kutu-kutu berahak, parasit dan sewaktu dengannya bagi menampakkan bertapa ramainya mereka nanti. 

Bolehlah wartawan dan jurufoto dari media pro pembangkang melaporkan yang kononnya beribu-ribu penduduk Pengerang bangkit menentang RAPID. 

Walaupun mereka sudah mengetahui 90% penduduk Pengerang menentang demo ini. Mereka tetap ingin meneruskan kebodohan mereka dalam Himpunan ini. Tak perlulah kita layan lendir-lendir hijau ni!

pss..perisik dapat info..PAS perjuangkan Cina dari orang Melayu Islam di Pengerang? Apa kes! 

No comments:

Post a Comment