Wednesday, September 26, 2012

Debat Din Pudu: Tak Ada Standard Atau Tak Ada Telor


Bukan main lagi brader Din Pudu menghembur seribu macam fitnah dalam sidang media semalam. Akhirnya Datuk Seri Azalina tampil mengadakan sidang media balas bagi menyangkal segala macam dakwaan yang tidak tepat dan berniat jahat terhadap isu RAPID di Pengerang.

Fitnah jahat pembangkang mengenai lokasi projek, harga tanah tak adil, pekerjaan hilang, kerosakan alam sekitar dan bermacam lagi. Namun  semuanya berjaya dipatahkan satu persatu oleh Azalina.


Dalam pada itu, Azalina turut mencabar Din Pudu untuk berdebat mengenai RAPID yang dipolitikkan dengan melampau oleh pembangkang. 

Antara dakyah politik mereka adalah dengan mendakwa yang Rakyat Pengerang tidak berpuas hati dengan kemasukan projek RAPID ini. 

Tapi dari sidang media semalam. Hanya empat orang dari Pengerang yang hadir?!! Suara majoriti ke dari lebih 10,000 orang penduduk yang terlibat dalam RAPID. Kantoi di situ.

Cabaran debat itu, disahut dengan pantas oleh Din Pudu. Tapi bukan dengan Azalina tapi dengan MB Johor, Datuk Ghani Othman. 

Baik punya pusing. Bila terkantoi yang semua fitnah telah dipatahkan oleh Azalina semalam. Beliau mungkin sudah merasakan tiada isu untuk dimainkan di Pengerang nanti. 

Disebabkan itu, beliau memberi seribu macam permintaan, hendak berdebat dengan Ghani lah. Hendak secara siaran langsung lah. Dah tu boleh pilih nak siaran Astro, TV1 dan TV3. Bla..bla..bla. BACA SINI

Bila dah mati akal, mulalah buka langkah untuk lepaskan diri. Akhirnya ditaichi-nya cabaran debat Azalina kepada Anis Afida. Gila ke apa ko nak suruh anak kelahiran Terengganu (orang luar) nak berdebat dengan Azalina.

Lu takut apa Din Pudu. Lu rasa tak ada Standard nak debat ngan Azalina atau Lu Tak Ada Telor! 


Siapa Tak Ada Telor angkat tangan?


saya.....saya..saya

1 comment:

  1. Dengan keadaan ramai otak dungu kat luar tu... kemungkinan kau nak menang memang ada Din Pudu. Tapi dengan standard IQ yang ada ( terbukti sepanjang beberapa tahun kau dah jadi senahagian daripada Penentu Dasar).... persoalannya beri kami sebab untuk TERUS MEMILIH kau Din.?

    Kalau di Indonesia,... sebungkus nasi dan duitpoket boleh menjadikan Kedutaan Malaysia mangsa pembuat persepsi.. di Malaysia , otak otak dari suku kaum terkenal dengan ayat TAK APA LAH yang kronik menjadikan Projek Pengerang yang jelas akan menjadikan Singapura tersentak dari kesombongannya.

    Kenapa jadi barua kepada Singapura Din?. Sanggup kau bodohkan anak bangsa semata mata kerana nafsu nak jadi Menteri? Atau kau memang bodoh Din?

    ReplyDelete