Saturday, June 8, 2013

Tak Dapat Rogol, Diugut Bunuh Pula Tunku Aziz!!


Nampaknya puak-puak DAPek dah semakin tak keruan dengan pendedahan demi pendedahan keburukan dan salah laku parti Roket itu. Jika sebelum ini puak-puak pro DAPek berjaya mendiamkan seorang amoi dengan mengugut rogol.

Kali ini Bekas Naib Presiden DAP, Tunku Aziz menghadapi ugutan BUNUH dari seorang lelaki yang tidak dikenali! 

Tujuan ugutan ini jelas berpunca dari kelantangan beliau mengkritik dan mendedahkan belang sebenar DAP yang menipu rakyat khususnya masyarakat cina.

Bimbangkan keselamatan diri dan keluarga, Tunku Aziz teleh membuat laporan polis kira-kira pukul pagi di Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya. 

"Kata-kata lelaki itu amat berani. Dia kata dia akan bunuh saya," katanya kepada pemberita.



Beliau berkata ugutan tersebut kemungkinan berpunca daripada beberapa isu mengenai perkembangan di negara ini yang beliau komen.

"Lelaki itu mungkin mengugut saya untuk berhenti memberikan komen saya mengenai beberapa isu penting mengenai negara kita," katanya.

Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Supt Fadil Marsus mengesahkan ibu pejabat polis itu menerima laporan tersebut dan kes disiasat di bawah Seksyen 507 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah, yang membawa hukuman denda dan penjara maksimum tujuh tahun, jika sabit kesalahan.

3 comments:

  1. sampai nak bunuh2 orang pulok da! dah gila puak-puak pakatan haram ni!

    ReplyDelete
  2. aku tau sape yang ugut Tengku Nik Aziz ni

    ReplyDelete
  3. Masih ramai melayu tak dapat melihat semua ni sebab mereka melihat DAP dari kacamata PAS dan PKR!!PAS dan PKR menjadi selimut menyelubungi sifat sebenar DAP! RASIS!!

    ReplyDelete