Tuesday, December 6, 2011

Pembangkang Jual Melayu dan Islam

Kebangkitan menentang pembangkang semakin membara di kalangan rakyat apabila gerakan dan sebaran dakyah pembangkang semakin jelas menyimpang sehingga sanggup melacurkan kedaulatan Melayu dan Islam.

Pengkhianat!! Antara perkataan spontan terpacul dari mulut para peneroka apabila terlintas salah satu parti perosak bangsa dan agama PKR, PAS dan DAP.

Kata-kata Timbalan PM, Tan Sri Muhyiddin memang tepat menusuk kepada pakatan jijik pembangkang. 

Suara PAS dalam memperjuangkan Islam dan Melayu dilihat tidak relevan untuk Rakyat dan usaha mereka sering diperkotak-katikkan seperti sampah dalam pakatan.

Peringkat akar umbi PAS sememangnya sudah sedar akan kelemahan pemimpin parti mereka. Dalam PAS sendiri sudah ramai yang menjadi kelompok atas pagar.

Sejak insiden DMUC sudah menampakkan bertapa samdolnya kepimpinan pembangkang. Sanggup membenarkan yang haram dan mengharamkan yang halal. 

Sultan Selangor sendiri mengakui wujud gejala memurtadkan orang Islam di Malaysia. Tetapi juak pembangkang bermati-matian mempertahankan aktiviti yang jelas bercanggah dengan perlembangaan. Kecuali Hassan Ali.

Lagi sekali tindak tanduk Pengkhianat yang sememangnya ditolak dan di tentang bulat-bulat oleh para peneroka.

Apa yang di katakan oleh Muhyiddin dalam perhimpunan agung 2011 memang selari dengan apa yang kami para peneroka nampak. Dan rata-rata para peneroka  sudah jelak dengan cubaan jahat pembangkang menghasut kami para peneroka.



No comments:

Post a Comment