Thursday, December 15, 2011

Liwat Suka Sama Suka?

Teka teki kes liwat....mahkamah umum keputusan 9 Januari ini

Jelas terkubur karier Anwar kali ini. Sekarang peguambela cuba untuk menimbulkan keraguan dalam kes liwatnya. Kini alasan yang digunakan oleh peguambelanya adalah SUKA SAMA SUKA. Mereka nak menunjukkan yang LIWAT suka SAMA suka tu tak salah. 

Adakah ini taktik nak elak dari masuk Sungai Buloh?

Setakat ini Anwar tidak memberikan sebarang komen dari apa yang telah dibangkitkan oleh peguambelanya sendiri. Adakah ini bermakna Anwar sudah terdesak sehingga sanggup mengaku yang dia memang suka LIWAT. 

Ramai pro pembangkang berfikir panjang tetang kes liwat ni. Kalau sekarang dah jadi suka sama suka. Apakah mereka selama ini penyokong parti yang mempunyai kepimpinan kaki liwat? 

Jelas mereka sudah tertipu dengan riak wajah pijak semut tak mati Anwar Ibrahim. Tertipu dengan tutur kata dan janji yang kononnya dia tidak melakukan perbuatan luar tabii tersebut. 

Ramai PAS sudah mula hilang kepercayaan dengan Anwar, tapi selagi puak erdogan kekal wujud di dalam PAS. Tiada siapa yang BERANI suara untuk menentang. 

Lihat sahaja apa yang berlaku pada Bekas Timbalan PAS, Nasarudin Mat dan Exco Selangor, Hassan Ali. Mereka disingkir macam pengkhianat. Walhal mereka ingin menegakkan dan memelihara Islam dari diperkotak-katikkan. 

Tapi puak erdogan telah Veto segala tindakkan mulia mereka. Konon ingin perjuangkan demokrasi. Jelas inilah demokrasi samdol yang ingin mereka bawa dalam Malaysia.


sumber: 
agendadaily, idealismalaysia, pisau.net, klpos.com




2 comments:

  1. sila tunjuk bukti video/link yg jelas ttg percakapan karpal sing yg mengaku anwar meliwat suka sama suka? mana bukti tersebut?

    ReplyDelete
  2. Apalah lu anon 12:50..hujah peguambela dibuat dalam mahkamah..sebarang rakaman audio atau video adalah tidak dibenarkan sama sekali!

    lg satu aku tgk dlm artikel blog ni tak sebut pn nama karpal.jadi mcm mana ko tau karpal pulak yg sebut.. kena ingat masa hari hujah balas ada 3 peguambela .yg mana satu sebut suka sama suka..jeng jeng jeng.

    ke ko sendiri dah tahu saper yg sebut?..atau ko main suka-suka hentam.

    ReplyDelete