Friday, August 31, 2012

Bendera Malaysia Diperlekeh Rakyat Bangkit Menentang


Terkinja-kinja gerombolan berSHit "janji demoKERAsi " di Dataran Merdeka sekarang. Gerakan yang membawa menifesto basi bagi membuat kecoh seperti Kera kena belacan. Sebelum ini sibuk dengan isu pilihanraya adil.

Sekarang  berhimpun seperti timbunan ketul-ketul najis bertempek kuning di Dataran.  Kononya nak sambut merdeka. Ptuii!

Rakyat jelata yang terdiri dari orang awam yang sedang seronok berkumpul sesama rakan dan keluarga di Dataran Merdeka terganggu serta terancam dengan kehadiran gerombolan kera kuning ini. 

Mereka yang berkeluarga bertindak membawa anak-anak mereka keluar dari dataran bagi mengelakkan dari keganasan pendemo.

Para Bershit menggunakan taktik kotor dengan membawa kanak-kanak, orang tua dan OKU dalam perhimpunan mereka. 

Tidak cukup dengan itu, mereka bertindak biadap! menghina bendera kebanggaan Rakyat Malaysia "Jalur Gemilang" dengan menyebarkan risalah bagi menggantikan bendera tersebut. WTF! 


Makhluk Perosak Negara! Kasi Tangkap

Rakyat jelata sedia maklum dengan perubahan pola politik negara dimana pembangkang semakin lancang membangkitkan isu-isu 3 suku bagi meraih sokongan. 

Mengapa 3 suku? kerana rata-rata menifesto dan isu yang mereka bangkitkan hanya berdasarkan cakap kosong serta isu yang auta semata-mata. 

Contohnya janji-janji PRU lepas. Hanya kekal sebagai kata-kata jenaka di atas pentas dan di dalam risalah sebaran mereka. Setelah 4 tahun berkuasa di 4 negeri, mereka masih gagal melaksanakan separuh janji-janji mereka.

Cerita auta sebaran mereka seperti baru ini kematian penjenayah ditembak Polis. PDRM pula dipersalahkan bagi menjaga keamanan negara. Si penjenayah pula diangkat sebagai hero dokongan mereka. 


Mereka jelas sudah kehabisan peluru dan perhimpunan ini akan dijadikan landasan untuk mencipta isu baru. Lepas ini pasti kedengaran lalakan mereka menuduh PDRM serta kerajaan bertindak zalim terhadap para bershit. 

Menghebahkan lakonan yang mereka dipukul sehingga cedera parah. Menggunakan  kanak-kanak dan OKU bagi meraih simpati murahan rakyat. 

Tapi mereka lupa bahawa taktik ini sudah basi dan rakyat sudah bosan kerana rakyat sudah tahu bahawa arahan larangan berhimpun sudah dikeluarkan sejak awal lagi. Tapi mereka masih berdegil. Jadi apakah ini salah Polis? atau Para Bershit yang cari masalah? Sendiri fikir!!


Rakyat yang berbilang kaum yang hidup harmoni di bandar, desa dan peneroka Felda sudah muak dengan political game sampah bawaan pembangkang yang menunggang NGO bershit ke sana ke mari.

Memperlekehkan Bendera Malaysia, Simbol keramat kebanggaan rakyat negara ini adalah melampaui batas tidak kira samaada dari NGO atau parti politik.


Kerja Gila Pembangkang!!!

Mungkin selepas ini mereka akan berkata bahawa mereka tidak tahu menahu mengenai peserta demo yang membawa bendera merah, kuning, putih ini. Alasan untuk lepas diri di mana rakyat sudah masak dengan permainan jijik ini.

PRU-13 nanti! Rakyat Pasti Tolak Pakatan Pembangkang! kerana menghina bendera keramat kita! Jalur Gemilang!!

Pss: Lagi sekali perhimpunan kera kuning ini yang sebahagian besarnya adalah Cina. Apa kes??!!!

Gambar2: KLPOS, Gelombang Rakyat & Sungai Rapat

No comments:

Post a Comment