Friday, August 31, 2012

Bendera Malaysia Di Liwat


Negara & Bendera Ku Cintai
Begitulah pemikiran pakatan pembangkang serta konco-konconya dalam membuat kecoh di Dataran Merdeka awal pagi tadi. 

Semua perkara hendak dipolitikkan, dari pendidikan, air bersih untuk rakyat, Felda, akidah umat Islam dan sekarang Bendera Malaysia. 

Minda sundal pendemo semalam dengan bangga membawa bendera yang mereka namakan "Sang Saka Malaya" untuk menggantikan "Jalur Gemilang". Begitulah jijiknya mereka sehingga sanggup berpolitik ke tahap sampah begini. 


Sang "PETAKA" Malaya

Bendera bawaan mereka lebih mirip kepada bendera Singapura yang selama ini menjadi kiblat DAP yang merupakan serpihan parti PAP yang memerintah pulau itu sekarang. 

Semua tahu yang Parti inilah yang menjadi penyebab konflik dan pergaduhan kaum 13 Mei di Tanah Melayu. Ini fakta!

Untuk mengukuhkan kaitannya, modus operandi mempolitikkan bendera keramat rakyat sudah bermula sejak September 2011 lepas. Di mana ADUN Kota Alam Shah, M. Manoharan telah mengeluarkan beberapa kenyataan biadap di dalam laman sosialnya seperti gambar di bawah. 

Pss..Manoharan ni dari parti DAP beb.
DAP Pengkhianat Rakyat

Ekoran dari kenyataan itu, seluruh rakyat Malaysia mengencam dan mengutuk tindakan ADUN DAP mempolitikkan bendera kebanggaan rakyat. Mainan politik ini telah membuatkan populariti pakatan merundum sehingga memaksa ADUN DAP mengeluarkan kenyataan media memohon maaf kepada rakyat.


Parti Melacurkan Bendera

Setelah hampir setahun, kenyataan maaf yang mereka buat dulu rupanya sekadar retorik apabila mereka sekali lagi mempolitikkan bendera Malaysia malam tadi. 

Jelas menunjukkan yang mereka sudah ada perancangan awal untuk menggantikan bendera Malaysia!!! Ini juga bermakna rekabentuk bendera ini sudah dihasilkan lebih awal dari kita sangkakan. 

Rakyat sudah dapat menilai sendiri! Bahawa pembangkang lebih banyak bermain-main dari membuat kerja. Menjanjikan bulan dan bintang meracuni hati pemikiran rakyat semata-mata untuk menang. Tapi gagal melaksanakan janji-janji mereka. 

Pembangkang patut ubah slogan kepada "Janji DiLIWATI" kerana bersesuaian dengan gerakan mereka yang gemar meliwat minda rakyat untuk meraih undi. Mereka tidak mampu "Tunai"kan janji-janji itu kerana hanya mampu mem"Punai"kan dengan skandal seks sana sini.

No comments:

Post a Comment