Thursday, June 2, 2011

Dewan Gemilang Yayasan Felda Canggih


Mencari tempat perkahwinan? Mencari lokasi yang sesuai di sekitar Petaling Jaya atau Damansara dan dekat dengan kemudahan awam seperti stesen LRT? Apa kata anda cuba Dewan Gemilang Yayasan Felda yang terletak bersebelahan Pejabat Pos Kelana Jaya.

Dewan berkenaan pada asalnya adalah dewan Asrama Semai Bakti Kelana Jaya yang kini sudah dipeindahkan ke Keramat. Ia terletak di dalam kawasan Institut Teknologi Utama (ITU). Dewaa ini mempunyai kapasiti sehingga 500 orang bagi acara bankuasi, 1,000 orang bagi hidangan buffet secara berperingkat, 500 bagi peserta seminar dan 800 bagi seminar berbentuk teater.

 
Dewan ini menggunakan teknik pencahayaan futuristic dan dilengkapi skrin di kiri dan kanan pentas, sebuah bilik VIP, sebuah bilik persiapan, bilik urus setia, surau, tempat letak kereta yang boleh memuatkan 200 kereta serta kemudahan audio video.

Dewan Gemilang ini diuruskan oleh D’Saji yang juga menguruskan Dewan Perdana dan Dewan Merak Kayangan di Jalan Gurney, Kuala Lumpur.D’Saji juga menyediakan kelengkapan pelamin dan sebagainya.


Harga Pakej Perkahwinan Dewan Gemilang Yayasan Felda bermula dengan RM27 sahaja. Sesiapa yang berminat boleh menghubungi D’Saji di 03-2698 9302.

No comments:

Post a Comment