Monday, October 22, 2012

Mazlan Aliman Tunjuk Dokumen RAPID!



Macam-macam game bangsat Mazlan Aliman mainkan dalam setiap ceramah dan gerakan bersama ANAK di Felda.  Pada 30 September lepas,  selaku el presidente ANAK, beliau dengan tiba-tiba join sekaki mempolitikkan kemasukan RAPID di Pengerang 

Sewaktu berucap di dataran Sg Rengit, Mazlan telah mengeluarkan kenyataan gali kubur apabila menuduh Azalina terlibat dalam projek RAPID. Kononnya ada bukti dokumen mengenainya. BACA SINI.


Ekoran dari itu, Azalina telah memberi amaran kepada Mazlan supaya membuat kenyataan maaf dan menarik balik tuduhan liar atau sedia untuk disaman! BACA SINI

Perkembangan terbaru, hari ini Azalina memberitahu media bahawa peguamnya akan menyerahkan surat tuntutan kepada Mazlan untuk memberi keterangan setelah tempoh secukupnya diberikan

Mazlan mungkin tengah gelak besar pasal ni, sebab bukan surat saman tapi hanya surat tuntutan penjelasan sahaja. 

Tak payahlah kau nak spin atau kelirukan rakyat. Sebab itu adalah PROSEDUR perundangan dalam negara. Jika tiada jawapan dari lu dalam seminggu dua ni ke mahkamahlah jawabnya.

Sekarang lu pegi tanya lawyer lu, macam mana nak karang penjelasan. Sebab peguam lu pun tengah pening kepala pasal video ucapan yang tersebar, dengan jelas menyiarkan segala intipati ucapan lu. Macam mana mau cover!

Jangan pulak last minute lu pegi reka dokumen tu, taktik tu SUARAM dah pakai dan terkantoi! 

Beginilah perangai pakatan serta konco-konconya. 
Buat kabinet Bayangan tak tentu hala. 
Buat bajet guna duit Bayangan. 
Lepas ni mamat perosak Felda ni terpaksa buat dokumen bayangan RAPID bagi memastikan Azalina benar-benar terlibat dalam projek RAPID.  


Ini dia dokumennya..Mapiau..Mapiau..Mapiau !!

Perisik: Macam biol el presidente pertubuhan haram. Daftar pertubuhan tak sempat sempat..buat dokumen fitnah RAPID sempat pulak. BACA SINI.

1 comment:

  1. kalau azalina terlibat dalam rapid, lu mazlan aliman apahal, ada ganggu lu punya bisnes ka. tak ada pencapaian langsung pertubuhan ANAK ni selain sebijik perangai orang PAS - busuk hati kalau orang melayu senang, dan gembira apabila bukan melayu jadi kaya. motto sebenar orang pas bukan ABU tapi ABM (asal bukan melayu).

    ReplyDelete